آیت الله رئیسی: ایجاد اشتغال موضوع محوری در دولت است-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

آیت الله رئیسی: ایجاد اشتغال موضوع محوری در دولت است

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال موضوع محوری در دولت است، گفت: بهترین خبر برای دولت این است که خط تولیدی آغاز به کار کرده و عده‌ای صاحب شغل شده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 10
کد خبر: ۲۳۲۰۵۹

به گزارش راهبرد معاصر، آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور صبح امروز یکشنبه 20 اسفند ماه 1402 در جشن توانمندسازی 100 هزار مددجوی کمیته امداد گفت: در سال ۵۷ بعد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته امداد جز اولین نهادهایی است بود که به فرمان امام تشکیل شد. کمیته امداد برکات زیادی در توجه به محرومان و نیازمندان و مددجویان داشته است. بزرگانی در این مجموعه بودند که یاد نیک انها بر زبانها جاری است.


وی با بیان اینکه مردان و زنان نیکوکار فراوانی در کشور داریم و این کمک حتی مربوط به افراد دارای مکنت و دارای امکانات نیست، ادامه داد: هستند افرادی که خود به نوعی نیاز دارند ولی نیاز دیگران را هم برطرف می کنند.


رئیسی افزود: دگرخواهی در پرتو خداخواهی جلوه ای از زندگی مومنانه مردم است. در مسئله کرونا دیدید در کشورهای غربی و اروپایی فروشگاه ها غارت شد و رحمی وجود نداشت ولی این چیزها در کشور ما مشاهده نشد زیرا رهبر معظم انقلاب کمک مومنانه را مطرح کردند و این کمک مومنانه باعث شد در کشور شاهد این حوادث نباشیم.



وی ادامه داد: مردم ما به فکر یکدیگرند و دگرخواهی در پرتو خداخواهی جلوه ای از زندگی مومنانه مردم است.


رئیس جمهور با بیان اینکه کمیته امداد امروز مورد اعتماد همه است، خاطر نشان کرد: همه به این کمیته اعتماد دارند و این اعتماد باعث توجه مردم شده است. محور در کمیته امداد توامندسازی است.


وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال موضوع محوری در دولت است، بیان کرد: بهترین خبر برای دولت این است که خط تولیدی آغاز به کار کرده و عده ای صاحب شغل شده اند.


رئیس جمهور گفت: خود کفایی و توانمند سازی در برنامه کمیته امداد که مددجویان را در جایگاه تولید کننده قرار می‌دهد حائز اهمیت و با ارزش است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار